0%

جایزه مغز و شناخت اهوازی، معتبرترین جایزه علوم اعصاب و شناختی در کشور

جایزه مغز و شناخت اهوازی، معتبرترین جایزه علوم اعصاب و شناختی در کشور

جایزه مغز و شناخت اهوازی، معتبرترین جایزه علوم اعصاب و شناختی در کشور است که از طرف انجمن علوم اعصاب ایران و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، هر ساله به دانشگران و پژوهشگران برتر جوان کشور تعلق می گیرد.
انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد علوم شناختی  سالیانه از تعدادی از پژوهشگران جوان حوزه های علوم اعصاب (زیر 35 سال) با اهدای جوایز “اهوازی” تقدیر می نماید. این جایزه که به یاد پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری بنام جایزه اهوازی نامگذاری شده است به سخنرانان و ارائه دهندگان پوستر (دو سخنرانی و یک پوستر) اختصاص خواهد یافت. به همین منظور کمیته ای جهت داوری و انتخاب نامزدهای جوایز تشکیل شده است. با توجه به داوری نهایی مقالات به هنگام ارائه سخنرانی و یا پوستر، حضور و شرکت کاندیداها و رعایت مقررات ارائه  مقاله الزامی است.  جایزه طلایی شامل تندیس جایزه مغز و شناخت اهوازی همراه با لوح تقدیر و دو سکه تمام بهار آزادی، چهار جایزه نقره‌ای شامل تندیس جایزه مغز و شناخت اهوازی همراه با لوح تقدیر و یک سکه نیم بهار آزادی، چهار جایزه برنزی شامل تندیس جایزه مغز و شناخت اهوازی همراه با لوح تقدیر و یک سکه ربع بهار آزادی و چهار دیپلم افتخار شامل لوح تقدیر و یک سکه ربع بهار آزادی جوایز این دوره هستند.  امسال برای دومین دوره سه جایزه ویژه از طرف انجمن علوم اعصاب ایران علاوه بر سه جایزه اهوازی به ارائه دهندگان مقاله (دو پوستر و یک سخنرانی) اعطا خواهد شد.
جهت شرکت در رقابت جوایز اهوازی و انجمن علوم اعصاب ایران لازم است شرکت کنندگان هنگام سابمیت مقاله قسمت مربوط به تمایل در جایزه محققین جوان را انتخاب نمایند.
دبیر پنجمین دوره جایزه اهوازی و جوایز انجمن علوم اعصاب : دکتر علی شهبازی، دانشگاه علوم پزشکی ایران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.